آموزش نحوه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر

نصب دوربین مداربسته روی dvr

نحوه نصب دوربین مداربسته روی dvr

 

شرکت ایمن پاد عرضه کننده پکیج های مختلفی از دوربین مداربسته در برند های دوربین مداربسته داهوا، دوربین مداربسته اقتصادی، و دوربین مداربسته TVS  می باشد که از طریق تماس با ما یا مراجعه حضوری می توانید دوربین های مداربسته را به آسانی تهیه کنید.

در این ویدیو با طریقه نصب دوربین های  AHT است. دوربینی که در تصویر مشاهده می کنید برند TVS  یکی از دوربین های مداربسته وارداتی شرکت ایمن پاد می باشد. دوربین از دو قسمت تشکیل شده، تصویر و برق.

برای تامین برق دوربین باید از آداپتور 12 ولت دی سی استفاده کنیم و برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه دی وی آر از کابل دو سر پی ان سی خور استفاده می کنیم. کابلی که در ویدیو مشاهده می کنید کابل آر جی 59 می باشد که به دو سر آن پی ان سی متصل شده است.

معرفی دستگاه دی وی آر dvr

دستگاه دی وی آر از چندین قسمت تشکیل شده است. قسمت اول ورودی منبع تغذیه می باشد که همان 12 دی سی است. در کنار منبع تغذیه دو خروجی یو اس بی مشاهده می فرمایید که یکی از آن ها برای یو اس بی و دیگری دانگل وای فای می باشد.

بر روی این دستگاه خروجی دیگری به اسم LAN  مشاهده می فرمایید که برای اتصال دستگاه دی وی آر به مودم از این خروجی لازم است استفاده کنید.

بر روی دستگاه دی وی آر دو ورودی قرمز رنگ مشاهده می فرمایید که یکی از آنها audio in  و دیگری audio out  بوده که برای اتصال میکروفن و ضبط صدای محیط  از Audio in  استفاده کرده و برای شنیدن صدای ضبط شده از Audio out  استفاده می کنیم.

قسمت دیگری که بر روی دستگاه می بینید پورت استفاده از کابل HDMI  است که هنگام استفاده از این پورت تصویر و صدا را همزمان با هم دارید.

در بالای خروجی HDMI  یک خروجی آبی رنگ مشاهده می فرمایید که برای مشاهده تصویر داخل مانیتور از آن استفاده می شود و نیاز به کابل VGA  می باشد.

دستگاه دی وی آری که در تصویر مشاهده می کنید چهار کاناله است و شما می توانید تصویر چهار دوربین را با آن مشاهده فرمایید. بعنوان مثال از کانال یک فقط قابلیت مشاهده یک دوربین می باشد و با آن نمی توان دو دوربین را مشاهده کرد.

قدم بعدی برای  نصب دوربین مداربسته روی dvr ، اتصال برق دستگاه دی وی آر می باشد . یکسر کابل RG59  که دو سر آن پی ان سی خورده است را به یکی از چهار کانال دستگاه دی وی آر متصل می کنیم و یکی دیگر را به دوربین متصل می کنیم.

لازم به ذکر است که برای راه اندازی دوربین و نصب دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر باید از آداپتور استفاده کنید. آداپتوری که در تصویر می بینید آداپتور 12 ولت دی سی است شما می توانید از آداپتور مرکزی برای مکانهای کوچک استفاده کنید.

موس را به خروجی یو اس بی متصل کنید کابل VGA که برای مانیتور است را متصل می کنیم همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید به آسانی توانستیم تصویر را ببینیم. امیدوارم با این ویدیو با نحوه انتقال تصویر از دستگاه دی وی آر و نصب دوربین مداربسته روی dvr آشنا شده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *